dinsdag 13 september 2011

Mij lijkt het of alles in golfbewegingen gaat.Net als je denkt:'Goh, het wordt wat saai, ik mis iets..', komt er een golf van nieuwe dingen op je af, al dan niet uit onverwachte hoek. Iets anders lijkt dan wel even stil te staan, of in slow motion, omdat je nou eenmaal niet alles tegelijk kunt beleven. Na een propvolle 2 jaar studie, gevolgd door een periode waar in weinig voortgaande beweging lijkt te verwachten, sta ik nu ineens op de deurmat van een nieuwe ingang: naar de digitale wereld van 23 dingen.. Met grote verwachtingen over al het nieuws dat ik ga leren, nieuwe inzichten voor allerlei spannende innoverende toepassingen. Zo goed als zeker zal ik hier reuze sprongen gaan maken, of ik ze nu evenzo snel zal kunnen bevatten, of niet, het zal flink vóór uit gaan. Net als de eerste man op de maan, die met minimale afzet enorme stappen zette onder invloed van een andere zwaartekracht, dan hij gewend was. Vandaar de keuze van mijn blog titel: Giant Leaps.
Ezelsbruggetjes genoeg, trouwens. Eén in mijn achternaam: de Reus. Eén uit mijn allereerste blog ( toen vond ik bloggen al een sprookje!) waarin sommigen mij als kennen als olifant, die met alter ego muis samen over de brug/blog stampt. Zo is er nog van alles te bedenken: zevenmijls laarzen...Maar nu hier een laatste hint: …daar gaat ie dan, deze sprong in het diepe......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten