dinsdag 14 februari 2012

Koekjes delen

Lieve volgers,
Er moet me na deze ochtend iets van het hart.
Wat een lading aan informatie over projecten binnen onze organisatie kregen we over ons uit gestrooid, vanmorgen! Het voelde gelukkig wel als een behaaglijk warme stortdouche en net als Hanneke ben ik alleen maar nog veel trotser geworden op "ons", dan ik al was!
"Wat doen we toch veel!" krabbelde ik als positieve bijdrage op het enige onbemande tafeltje waar tot mijn verrassing 'frustratie-tafel' op stond geschreven. Oké, een koekje bij de koffie was welkom geweest, zoals iemand daar al had geschreven, maar er was daar genoeg food for thought. De tafelgesprekjes waren eigenlijk véél te kort, van echte kans op brainstormen was bijna geen sprake. Toch zijn er weer heel wat spijkertjes die alvast het verse hout in zijn gekopt...

Wat me het meest trof aan deze bijeenkomst kan ik maar moeilijk in woorden uitdrukken... Er loopt een rode draad door Kennemerwaard. Al die goede ideeën en al die bereidheid tot energie insteken, ik vind het hartverwarmend!
Voor iedereen die ik hoorde verzuchten en zág denken: "..Hoe gaan we dit nou weer aanpakken, al die nieuwe ideeën, is daar wel tijd en geld voor en wie gaat me er mee helpen?" heb ik hieronder de doodle van Google van deze speciale dag geplaatst. Misschien kunnen we in deze boodschap wel ons antwoord vinden...Heel vaak is een oplossing namelijk zo ontzettend simpel en eigenlijk vlakbij...Ik zag het al hoor, toen ik stilletjes van trots om mee heen keek vanochtend! Jullie ook...? Fijne Valentijn, iedereen!;)
Gr. GL

2 opmerkingen:

  1. Leuke post! We springen gewoon met z'n allen mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Kaldenbach: Mooie reactie- zo wil ik het zien! Volgende Worldcafé jump-in-sessie, hoe heet dat ook alweer...Double Dutch??

    BeantwoordenVerwijderen