maandag 7 november 2011

#13 Cloud nine...


"Hemeltje lief, op welke wolk zit jíj?"
Mijn huisgenoten zijn het een btje zat dat ik niet antwoord als ze me aanspreken. Ik ben er niet bij, zie je. Sinds 23Dingen moet er herhaald geroepen worden om me wakker te schudden. Ook nu weer, of nu juist helemaal. Zit verstrikt in Google Docs, ben gebiologeerd door Dropbox. Heb geen oog voor warme prak naast laptop, thee bevriest en chocolaatje verwijnt als vanzelf in het niet. Maar éénmaal bezig zit ik zo lekker en hoor ik geen enkel geluid.

Heerlijk stil hier in documentenland. In alle rust upload ik van alles, werp dingetjes in de prulllebak, verwijder definitief ( handig, die helpfunctie) en deel tenslotte met enkele door coach doorgespeelde mailadressen een goddelijk lekker document van een soepje. Dropbox wordt mijn volgende probeersel -"Wolk, dus," bromt partner. Ik hou het op de kift. Gewoon negeren dus. Of nee, ik weet iets veel beters? Ik nodig hem binnenkort maar eens uit een docje met me te delen, op Cloud Nine bijvoorbeeld. Dan bromt ie wel anders...


6 opmerkingen:

  1. Cloud nine?
    Op Route 66 kan-ie echt brommen.

    Je schrijft leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ..Hee,MC Slasaus, goed idee. Ga ik wel mee, uiteraard! Jij ook, voor de juiste route? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is best lekker om zo nu en dan op een wolk te zitten, zolang je maar in de gaten houdt dat je ook nog eens moet landen.
    Lijkt me een lekker soepje trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @CurlyUp: ..een verdraaid lekker soepje, troostsoepje, zonnetje-in-huis-soepje, de vitamienengierendoorjelijfsoepje, ooklekkermethalfwortelhalfpompoensoepje...
    -was een oranje wolk. Inmiddels weer Back on Earth.( of was het nou on Moon? gr. GL)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @MCSlasaus.Even bij je blog gespiekt. Jij schrijft ook puike teksten, moet smakelijk lachen! Bovendien gedurfd scherp. Ben ik nog wat bleuig bij...Gr.GL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, lieve volgers! Enkele van jullie hebben een berichtje gehad van mijn google docs docje. Kijk maar even enneh... ook nog bedankt voor het deelnemen. gr. GL

    BeantwoordenVerwijderen