zaterdag 5 november 2011

Voorbeeldfunctie?

Voor een ander geen Ding, voor mij persoonlijk heel wat: mijn eigenste kanjerdochter wordt onverwachts Voorleeskampioen van de school!!
Wel veel voorgelezen vroeger, maar of ze daarom...?
Eigenlijk is het helemaal nooit zo'n lezertje geweest, het moest altijd hardop, anders kon ze haar koppie er niet bijhouden. Zo heeft ze wel erg mooi 'op toon' leren lezen.
Tot ze afgelopen zomer het ene boek na het andere verslond, in oorverdovende stilte.

"Grappig", had de koffiejuf op school gezegd, "met een moeder die in de bieb werkt."
Maar echt, ik wist niet eens dat ze mee deed!    
Wat dat betreft heb ik dus niet echt een voorbeeldfunctie...
Of misschien stiekem tòch..?

Loeitrots gaan we voor de Regionale Wedstrijden.
Maarrruh...wanneer zijn die nou eigenlijk?

Lekker hè, zo'n moeder in de bieb...

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!!!! Wat zal je trots op je meissie zijn, en terecht!
    JackyG

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een topper!! Nu aanmelden om in de jury te zitten of toch maar gewoon aanmoedigen in het publiek?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Top, wat een prestatie, gefeliciteerd met je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Allen: dankjewel!
    Gisteravond ineens toch grote paniek:Mam, help,welk boek moet ik nou kiezen?! Alle kinderen moeten het begrijpen en spannend vinden! Voelt dus wel enige druk...Samen gebrowsed in catalogus K'wrd en titel van boek vorig jaar teruggevonden.
    Ook besloten,vooral voor de lol mee te doen.(hier spreekt moeder vóór biebfunctie ;)

    BeantwoordenVerwijderen