zaterdag 26 november 2011

#15...Back In Town



Zó. Ben ik weer. Eindelijk Man met Hamer afgeschud. Trucje voor geleerd: héééél hard rennen door de Streets of Google Maps met vooroverleunend oranje poppetje. Slim bruggetjes nemend, leep steegjes door, zigzaggend over bomvolle parkeerplaatsen, met rondvliegende kluiten om de oren natte grasvelden overstekend, winkelcentra doorkruizend, achterlangs lege stadsvijvers tijgerend en me uiteindelijk verstoppend in onze alom bekende Heerhugowaardse.....bieb?
Pegwoman

Dus nót.. Géén prachtige strakke gevel met enorme letters, géén lustig wiekende draaideur, geen vriendelijk knikkende medewerker achter vriendelijk bladderendbeletterde welkomstbalie...
Wat een ontdekking, om van te stampvoeten!
Nieuwe poging: Toets 'Middenwaard'. Krijg keurig kaartje met ballonnetjes van instellingen die wèl slimmerikje spelen, maar onze Heerhugo-bieb zit daar niet bij...ook niet met zoekwoord 'Kennemerwaard'.

Dat bestaat toch niet? Instituut der Instituten voor het verstrekken van Informatie kan dit toch niet maken? Moet toch juist laten zien hoe Street Wise het is? Ook op gebied van moderne mediale informatievoorziening...tóch? Kan toch niet anders, met pand vol Hoe werkt 't's, Whodunnit's en Where is it happening's??? We kunnen Pegman toch niet laten verdwalen!?

Tjonge, het is maar goed ook, dat ik er weer ben. Zal blog eens stevig laten rammelen.
Google Earthquake 8.7 op schaal van aanstichter...Betekent Werk aan de winkel met grote W voor Wie-wat-waar-Werkgroep, potverdrie en rap! Opdracht: Bibliotheek Kennemerwaard flink op kaart zetten, mèt foto's en filmpjes. Beeldmateriaal zat en anders maak je dat. Per Town, op z'n minst.
Strekking:  Bieb is the place to be, so show us how to get there. Check video hieronder en Google Places. Zeer geschikte gratis tool speciaal voor bedrijven èn instellingen. Dus.
Zó...
Ben ik weer, B.I.T. ( HeerhugoT. )

1 opmerking:

  1. Zo, jij hebt je creatieve Punt (met hoofdletter) gemaakt. En ik kan het alleen maar met je eens zijn. De intenties zijn goed, de voorstellen ook
    (al twee jaar van 23dingen);er wordt vooruitgang geboekt (Facebook, Twitter, Mediablog, maar de (potentiële) klant zou toch op z'n minst moeten kunnen weten waar en hoe de bibliotheken te bereiken zijn.

    BeantwoordenVerwijderen